Wed 1/10,

07:00

 - 

Thu 2/10,

17:00

DEI Forum 2025

Den 1 — ČSOB, Výmolova 353/3, 150 00 Praha 5

Den 2 — SAP ČR, Bucharova 2817/11, 158 00 Praha 5

Web události

Wednesday

1/10

07:00

Thursday

2/10

17:00

Chcete se dozvědět více informací?

Chci vědět víc

DEI Forum 2025 je čtvrtým ročníkem mezinárodní konference o diverzitě, rovnosti a inkluzi pořádané v Praze. Letos se koná ve dnech 1.–2. října 2025 ve dvou lokacích: první den v budově ČSOB na Praze 5, druhý den v sídle SAP ČR v Nových Butovicích. Hlavním mottem ročníku je „Leading in Uncertain Times: Courage, Commitment and Consistency“. Organizátor OPIM uvádí účast zhruba 300 lidí a více než 20 řečníků a řečnic z Česka i zahraničí.

Středa 1. října je pojata jako World Café (9:00–12:00) – účastníci v menších skupinách rotují mezi tematickými stoly a společně sdílejí zkušenosti a nápady. Následuje hodinové Meet & Greet s občerstvením (12:00–13:00), kde je prostor na navazování kontaktů i setkání s lektory a absolventy DEI Academy. Mezi avizovanými tématy World Café jsou například geopolitický kontext a diverzita, využití LEGO® Serious Play® v týmech, role ERG, vlastnictví DEI a inkluzivní leadership.

Čtvrtek 2. října tvoří hlavní konferenční den v prostorách SAP (registrace od 8:20, program 9:30–18:00, následně afterparty do 19:00). Program zahrnuje uvítání a moderaci Stephena J. Ridgwaye a vystoupení Jany Tikalové (OPIM). Klíčové body dne: keynote „Leading in Uncertain Times“ (Michele Deery, SAP), panel o aktuálních výzvách a roli leadershipu (mj. Roman Ružbacký, Martin Siebenhandl z LEGO), rozhovor s buddhistickým mnichem Monlan Lamou (moderuje Hana Součková, SAP) a série krátkých „Inspirational Lightning Talks“ (Rohitraj Pandey – SAP, Irena Grimová – Citi, Tomáš Mazůrek – Thermo Fisher Scientific). Součástí je i představení Diversity Atlas (Peter Mousaferiadis, Cultural Infusion).

Odpolední blok (15:00–18:00) tvoří paralelní workshopy po 50 minutách. Zveřejněná témata zahrnují „Beyond the DEI Headlines: Resistance to Action“ (Roman Ružbacký), „Age Management for HR“ (Michaela Raiserová) a „Self-care: Inner Work With Uncertainty and Fear & Cultivating Courage“ (Jana Kyriakou). Po skončení workshopů následuje afterparty a networking (18:00–19:00). Organizátoři zároveň avizují další dílny, které budou průběžně doplňovat.

Prakticky: konference počítá s překladem z angličtiny do češtiny, zajištěným cateringem (včetně vegetariánských a bezlepkových možností), profesionálním hlídáním dětí a důrazem na přístupnost. Nabídka vstupenek zahrnuje samostatný den World Café, samotný konferenční den i zvýhodněné balíčky; prodej probíhá přes SMSTicket. Kompletní přehled programu, míst a cen, včetně průběžně doplňovaných řečníků a workshopů, je zveřejněn na oficiálním webu.

Sdílejte akci

Přihlašte se k našemu newsletteru

Přinášíme pro vás novinky ze světa HR. Nenechte si nic ujít.

Mohlo by vás taky zajímat

9/12

16:30 - 18:30

Jak získat ocenění LGBTQ+ Friendly Employer roku 2026?

9/12

16:30 - 18:30

Online

Jak získat ocenění LGBTQ+ Friendly Employer roku 2026?

Praktický online webinář „Jak získat ocenění LGBTQ+ Friendly Employer roku 2026?“ vás provede celým nominačním procesem ocenění, které od roku 2018 jako jediné v Česku motivuje firmy k vytváření respektujícího a inkluzivního pracovního prostředí. Dozvíte se, jak funguje hodnoticí proces, nominační dotazník i jaké dokumenty budete potřebovat.

17/12

10:00 - 10:00

L&D jako skutečný strategický partner pro byznys

17/12

10:00 - 10:00

Online

L&D jako skutečný strategický partner pro byznys

Má L&D ve firmách větší potenciál než jen organizačně zajišťovat školení? Připravovaný webinář se zaměřuje na klíčový posun od reaktivního „hašení požadavků“ k roli respektovaného strategického partnera. Akce ukáže cestu, jak využívat data a metriky pro argumentaci u stolu s vedením, jak do vzdělávání zapojit AI a moderní trendy a jak nastavit kompetenční modely tak, aby reálně zvyšovaly výkon firmy. Jde o příležitost pro všechny HR profesionály získat know-how, díky kterému L&D strategie přímo podpoří byznysové cíle organizace.

18/12

08:00 - 11:00

Business Brunch® rozdíl je v leadershipu

18/12

08:00 - 11:00

Online

Business Brunch® rozdíl je v leadershipu

Business Brunch je inspirativní vzdělávací program organizovaný od roku 2005, který každoročně nabízí čtyři online konference zaměřené na osobní i profesní rozvoj. Účastníci získají odborné know-how, přístup k virtuálním kurzům, tištěným materiálům i záznamům všech akcí. Letošní téma „Jak být leaderem druhých“ proběhne 18. 12. 2025 od 9 do 12 hodin formou online konference pod vedením PhDr. Františka Hroníka.