Program konference se zaměřuje na téma „Interní komunikace, strategické HR a autentický leadership – nové výzvy budoucnosti práce“. Akce proběhne souběžně ve dvou sálech, z nichž jeden bude primárně věnován HR tématům a druhý interní komunikaci. Mezi hlavní okruhy patří role CEO jako „chief storytellera“, efektivní komunikace napříč generacemi (od e-mailu k TikToku) či využití gamifikace.
Velká část programu bude věnována technologiím. Účastníci se mohou těšit na praktické ukázky využití umělé inteligence (AI) v náboru a onboardingu, nasazení chatbotů v interní komunikaci nebo využití virtuální a rozšířené reality při vzdělávání zaměstnanců. Řešit se bude i tzv. Leadership 4.0 a vedení hybridních týmů.
V současné chvíli organizátoři hledají řečníky (tzv. Call for papers probíhá do 27. listopadu 2025), konkrétní jména vystupujících tedy budou pravděpodobně zveřejněna později. Akce je určena především pro HR ředitele a manažery, specialisty na interní komunikaci i majitele firem.





