Thu 19/3

08:00 - 15:00

HR & InComms (R)Evoluce 2026

Václavské nám. 818/45, Praha 1

Web události

Thursday

19/3

08:00 - 15:00

Chcete se dozvědět více informací?

Chci vědět víc

Program konference se zaměřuje na téma „Interní komunikace, strategické HR a autentický leadership – nové výzvy budoucnosti práce“. Akce proběhne souběžně ve dvou sálech, z nichž jeden bude primárně věnován HR tématům a druhý interní komunikaci. Mezi hlavní okruhy patří role CEO jako „chief storytellera“, efektivní komunikace napříč generacemi (od e-mailu k TikToku) či využití gamifikace.

Velká část programu bude věnována technologiím. Účastníci se mohou těšit na praktické ukázky využití umělé inteligence (AI) v náboru a onboardingu, nasazení chatbotů v interní komunikaci nebo využití virtuální a rozšířené reality při vzdělávání zaměstnanců. Řešit se bude i tzv. Leadership 4.0 a vedení hybridních týmů.

V současné chvíli organizátoři hledají řečníky (tzv. Call for papers probíhá do 27. listopadu 2025), konkrétní jména vystupujících tedy budou pravděpodobně zveřejněna později. Akce je určena především pro HR ředitele a manažery, specialisty na interní komunikaci i majitele firem.

Sdílejte akci

Přihlašte se k našemu newsletteru

Přinášíme pro vás novinky ze světa HR. Nenechte si nic ujít.

Mohlo by vás taky zajímat

9/12

16:30 - 18:30

Jak získat ocenění LGBTQ+ Friendly Employer roku 2026?

9/12

16:30 - 18:30

Online

Jak získat ocenění LGBTQ+ Friendly Employer roku 2026?

Praktický online webinář „Jak získat ocenění LGBTQ+ Friendly Employer roku 2026?“ vás provede celým nominačním procesem ocenění, které od roku 2018 jako jediné v Česku motivuje firmy k vytváření respektujícího a inkluzivního pracovního prostředí. Dozvíte se, jak funguje hodnoticí proces, nominační dotazník i jaké dokumenty budete potřebovat.

17/12

10:00 - 10:00

L&D jako skutečný strategický partner pro byznys

17/12

10:00 - 10:00

Online

L&D jako skutečný strategický partner pro byznys

Má L&D ve firmách větší potenciál než jen organizačně zajišťovat školení? Připravovaný webinář se zaměřuje na klíčový posun od reaktivního „hašení požadavků“ k roli respektovaného strategického partnera. Akce ukáže cestu, jak využívat data a metriky pro argumentaci u stolu s vedením, jak do vzdělávání zapojit AI a moderní trendy a jak nastavit kompetenční modely tak, aby reálně zvyšovaly výkon firmy. Jde o příležitost pro všechny HR profesionály získat know-how, díky kterému L&D strategie přímo podpoří byznysové cíle organizace.

18/12

08:00 - 11:00

Business Brunch® rozdíl je v leadershipu

18/12

08:00 - 11:00

Online

Business Brunch® rozdíl je v leadershipu

Business Brunch je inspirativní vzdělávací program organizovaný od roku 2005, který každoročně nabízí čtyři online konference zaměřené na osobní i profesní rozvoj. Účastníci získají odborné know-how, přístup k virtuálním kurzům, tištěným materiálům i záznamům všech akcí. Letošní téma „Jak být leaderem druhých“ proběhne 18. 12. 2025 od 9 do 12 hodin formou online konference pod vedením PhDr. Františka Hroníka.